Napiš funkci tah_pocitace
, která dostane řetězec s herním polem,
vybere pozici, na kterou hrát, a vrátí herní pole
se zaznamenaným tahem počítače.
Použij jednoduchou náhodnou „strategii”:
def tah_pocitace(pole):
"Vrátí herní pole se zaznamenaným tahem počítače"
...
Napiš funkci piskvorky1d
, která vytvoří řetězec s herním polem
a střídavě volá funkce tah_hrace
a tah_pocitace
,
dokud někdo nevyhraje nebo nedojde k remíze.
Nezapomeň kontrolovat stav hry po každém tahu.
Zvládneš pro počítač naprogramovat lepší strategii? Třeba aby se snažil hrát vedle svých existujících symbolů nebo aby bránil protihráčovi?
Stačí jen docela malé vylepšení!
Napiš program, který se zeptá na 3 čísla a zjistí, jestli je jejich součet větší než 10. Dokážeš jej vymyslet tak, aby funkce input byla v kódu zapsaná jen jednou? ;)
Napiš program, který vypíše čísla od jedné do 100, ale:
Pokud máš ráda matematiku* a nebojíš se výzvy, načti od uživatele číslo n a:
* t.j. nemáš-li ráda matematiku, nedělej tenhle projekt :)