♞ Doplň třídu pro koně s příslušnými metodami over_tah
a __init__
.
Použij ji v Sachovnice.__init__
.
Odevzdej novou třídu.
♚ Doplň třídu pro krále s příslušnými metodami over_tah
a __init__
.
Použij ji v Sachovnice.__init__
.
Rošádu zatím neřeš.
Odevzdej novou třídu.
♝ Doplň třídu pro střelce s příslušnými metodami over_tah
a __init__
.
Použij ji v Sachovnice.__init__
.
Odevzdej novou třídu.
♛ Doplň třídu pro dámu s příslušnými metodami over_tah
a __init__
.
Použij ji v Sachovnice.__init__
.
Odevzdej novou třídu.
Změň třídu Sachovnice
tak, aby se hráči museli ve hře střídat.
Začíná bílý.
(Nápověda: bude potřeba nový atribut hrac_na_tahu
.)
Odevzdej změněnou třídu Sachovnice
.
♟ Doplň třídu pro pěšce s příslušnými metodami over_tah
, tahni
a __init__
.
Použij ji v Sachovnice.__init__
.
Pozor na to, že:
Odevzdej změněnou třídu.
Umožni rošádu. Tu hráč zadá tak, že krále posune na věž.
Odevzdej novou třídu.